Eerste zomernieuwsbrief - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu Eerste zomernieuwsbrief - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu

Eerste zomernieuwsbrief

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lise

30 Juli 2018 | Nederland, Huizen

Lieve mensen,

Hier de eerste nieuwsbrief vanuit Albanie.
Graag wil ik eerst een update geven over de gezondheid van Herman. Er waren zorgen, zorgen of wij de reis samen met de jongeren uit Huizen zouden kunnen maken.

Herman heeft 10 dagen geleden een kijkoperatie gehad, er zijn biopten afgenomen en op kweek gezet. De uitslag hebben we afgelopen week gekregen.
Na een week van zorg kregen we te horen dat de biopten schoon zijn en dat we samen met de groep naar Albanie mochten afreizen.
Wat er wel aan de hand is, is dat er veel bestralingsschade is in de vorm van dood weefsel en onstekingen. Dat verklaart de pijn en het verlies van zijn stem.

Om er zeker van te zijn wil de oncoloog alsnog een kijkoperatie doen. Zijn die biopten ook schoon dan wil hij starten met zuurstoftherapie. Dit zal een intensieve behandeling van 30 tot 40 keer twee uur in een zuurstofcabine. Dit zal dan 5x in de week gaan gedaan worden.

Voor nu hebben we groen licht en zijn we afgelopen vrijdag samen met de groep jongeren naar Albanie gegaan.

Via waar ben jij nu zullen de jongeren zelf schrijven wat ze allemaal gaan doen. Dat is te volgen via www.jongerennaaralbanie.waarbenjij.nu.
Ook op deze pagina zullen we af en toe nog iets plaatsen, maar niet met regelmaat.

• 30 Juli 2018 - 06:08

Maud Bergman:

Wow wat heftig allemaal. Succes op reis en sterkte voor Herman met de behandeling daarna. Lieve Groetjes Maud

• 30 Juli 2018 - 06:57

Caroline:

Lieve mensen,

Wat een spanning weer, geweldig dat Herman en jij nu naar Albanië konden/mochten gaan. Jullie levenswerk.....vakantiebijbelweek toch??? Een heel fijne tijd gewenst met elkaar en veel zegen toegebeden. Voor jullie beiden alle kracht en sterkte voor de komende tijd.....we blijven bidden voor de behandelingen van Herman. Veel liefs van ons 4-ren!

• 30 Juli 2018 - 07:21

Gerrit En Joyce :

Lieve Herman en Anne-Lise,

Fijn, dat jullie konden gaan. Een heftige tijd achter de rug (en nog niet helemaal voorbij) maar nu even een paar weken met Gods hulp proberen los te laten en een goede en zegenrijke tijd met elkaar beleven met de Huizer jeugd, de Kinderbijbelweekkinderen en al die lieve mensen in Albanië. Doe onze hartelijke groeten, we bidden voor hen en voor jullie! Liefs uit Huizen.

• 30 Juli 2018 - 07:41

Joke:

Oh wat schrik ik hiervan gelukkig hebben jullie groen licht gekregen voor deze reis laten we hopen dat met inzet van artsen zorg van naasten, en de zegen van een hogere macht de aankomende tijd een stdun kunnen zij in toch een moeilijke strijd. Heel veel liefs en geniet nu van alles wat jullie weer gaan ondernemen. Dikke knuffel van ons.

• 30 Juli 2018 - 09:30

Paul Vuijst:

Lieve mensen heel veel sterkte de komende periode. Ik hoop dat jullie er toch nog van genieten kunnen. Veel zegen op het werk van de hele groep toegewenst.

• 30 Juli 2018 - 10:16

Jannie:

Blij wat te horen, Bep heeft gisteren je moeder gebeld,dus kregen we wat horen
    wat een spanning,
    ik hoop dat je het toch goed zult hebben,daar en veel sterkte gewenst
    groetjes jannie

• 30 Juli 2018 - 10:21

Letteke:

Fijn te horen dat het redelijk tot goed gaat en dat jullie naar Albanië mochten gaan. Probeer daar te genieten van alles wat jullie zo blij maken!