Een hartelijke groet vanuit Huizen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu Een hartelijke groet vanuit Huizen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu

Een hartelijke groet vanuit Huizen

Door: Anna Lubbers

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lise

11 Juli 2017 | Nederland, Huizen

Lieve mensen,

Waar ben jij nu.nl Tja normaal gesproken zijn we in Albanië rond deze tijd, maar door omstandigheden zijn we nog steeds in Huizen. Hier zijn twee redenen voor :

Reden 1:
We wilden graag de geboorte van ons nieuwe kleinkind afwachten. De uitgetelde datum zou 12 juli zijn. Inmiddels is onze kleinzoon Boaz Benjamin op 5 juli geboren. De papa en mama zijn Ben en Ingeborg Reurink, en de grote broer is Bram. Wij zijn blij en dankbaar dat moeder en kind het goed maken. Reden tot dankbaarheid!

Reden 2:
Er zijn zorgen, zorgen om Herman. Bij Herman is een kwaadaardige tumor in de keel geconstateerd. De komende zes weken zullen intensieve weken zijn, van 6 bestralingen per week die onze aandacht optimaal vragen. De liefde is momenteel hard nodig op eigen bodem en we zullen met alle moed en kracht samen met God dit proces bewandelen. Volgens de doktoren zijn de vooruitzichten goed en mogen we spreken van genezing. U kunt begrijpen dat hierdoor de werkzaamheden in Albanië op een laag pitje gezet worden. Samen met Herman heb ik afgesproken dat wij ook onze verantwoording hebben voor de groep die naar Albanië hoopt te gaan voor de KBW. Ik zal dan ook zoals het er momenteel uit ziet, deze zomer 10 dagen aanwezig zijn in Albanië, om de groep te begeleiden. Alle overige werkzaamheden zullen door blijven gaan omtrent het werk in Albanië, echter zullen wij gezien de situatie momenteel een stapje terug doen. Ik wil afsluiten met de woorden van het lied welke mij de laatste weken erg aansprak.

Ik zal er zijn:

Ik ben die Ik ben is Uw eeuwige naam.
Onnoembaar aanwezig deelt U mijn bestaan
Hoe adembenemend, ontroerend dichtbij:
Uw naam is “Ik ben en Ik zal er zijn”!
Laat deze woorden onze troost zijn, ” want Hij is erbij”!

Hartelijke groet,
Herman en Anne-Lise

• 11 Juli 2017 - 20:58

Tiny Vos:

Herman en Anne-Lise, ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Met deze mail wil ik laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie bid.
    Hartelijke groet, Tiny Vos

• 11 Juli 2017 - 21:16

Chris:

Heel veel sterkte de komende tijd!

• 11 Juli 2017 - 21:41

Joke:

Lieve lieverds,
    Heel veel sterkte ondanks de zware tijd die komen gaat wil ik toch zeggen dat wanneer het gaat jullie vooral moeten genieten van jullie kinderen en kleinkinderen. dikke kus van mij

• 11 Juli 2017 - 21:58

Theus En Elly Visser:

Beste Herman en Anne-lise, wat een naar bericht voor jullie het zal een zeer spannende tijd worden de komende 6 weken, wij wensen Herman heel veel sterkte en ook Anne- lisse, en de Kinderen.

• 11 Juli 2017 - 22:11

Maud Bergman:

Beste Anne-lise,
    Heel veel sterkte en kracht voor Herman en ook voor jou en je familie.
    Lieve groeten van ons Karin, Maud en onze vader Hans Bergman

• 12 Juli 2017 - 07:15

Letteke:

Anne-Lise en Herman,
    heel veel sterkte toegewenst, deze aankomende tijd.
    Ook een felicitatie met de komst van de kleine Boaz.

• 12 Juli 2017 - 08:08

Ellen Kostelijk:

Beste Herman en Anne-Lise,
    Evenwicht bewaren in de gevoelens van vreugde om jullie nieuwe kleinkind en zorgen om Hermans gezondheid is een lastig gegeven de komende tijd.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en vertrouwen in kundige artsen die er alles aan doen om Herman weer gezond te krijgen.
    Gelukkig hebben jullie een sterk team om je heen die tijdelijk de taken in Albanië van jullie over kunnen nemen.
    Hartelijke groet,
    Ellen Kostelijk en Marius Hettema

• 12 Juli 2017 - 09:08

Coen En Geralda Rebel:

Beste Herman en Anne-Lise,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Boaz.
    Ook willen we jou Herman heel veel kracht en sterkte toewensen de komende tijd,
    samen met je vrouw.
    Hopen en bidden dat er genezing mag zijn.
    Staan in gebed om jullie heen

HG Coen en Geralda Rebel

• 12 Juli 2017 - 09:31

Liedewij:

lieve Anne-lise;
    We denken en bidden voor jullie in deze moeilijke situatie. We hopen dat god de kuren mag zegenen.
    Moeilijk ook om het werk in Albanië los te laten. Ook daar bidden we voor.
    En leef in vertrouwen op de aanwezigheid van de alom tegenwoordige God!!
    Dick en Liedewij

• 12 Juli 2017 - 16:42

Trees De Graaf:

Beste Herman en Anne-Lise, ik lees net de nieuwsbrief, aan de ene kant zullen jullie blij zijn met de nieuwe kleinzoon en aan de andere kant de zorgen om Herman,heel veel sterkte en Anne-lise ik bel je nog wel of je de quiltjes mee wil nemen, en misschien is er nog iemand anders die dat wil doen, heel hartelijke groeten van Trees

• 13 Juli 2017 - 09:29

Henny Molenaar:

Beste Herman en Anne-Lise,

Heftige weken die jullie tegemoet gaan maar waar ook een lichtpunt mag zijn wat de prognose betreft. Wens jullie sterkte en alle kracht die nodig is. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Boaz en fijn dat alles goed gaat gaat met moeder en kind. Denk aan jullie!
    Groeten Henny Molenaar

• 13 Juli 2017 - 15:05

Karin Van De Brug Bergman :

Lieve doelie en herman

Wat een naar bericht voor jullie dit zal erg schokkend zijn geweest,
    Hopende op het positieve bericht van de dokter dat het inderdaad te genezen is, dat is dan wel weer
    Fijn om te horen.
    Mij schiet ook een liedje in me hoofd "oh wat is het toch fijn om gezond te mogen zijn"

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd en houd vast aan al het mooie in het leven

Liefs karin en gerard