Het is bijna zover! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Anne-Lise Lubbers-Rasmussen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Anne-Lise

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lise

02 Juli 2012 | Nederland, Huizen

Lieve mensen,

Het is bijna zover. Nog 1 dag en dan hoop ik weer voor twee maanden naar Albanië te vertrekken om weer de handen uit de mouwen te steken. Ook Herman en Elske hopen half juli voor een periode van 3 weken in Albanië te komen. Dit keer ga ik de reisverslagen via mijn reisdagboek plaatsen. Voor mij is dit wat makkelijker. Er staat weer veel op het programma,de straatkinderen het bezoeken van Families en natuurlijk de kinderbijbelweek. Ook zal het bezoeken van de kinderen voor het Kans project(kinderen van Albanië naar school) veel tijd in beslag nemen. Al met al we hebben er zin in en hopen op een goede tijd in Albanië.

Met vr. gr,

Anne-Lise

• 02 Juli 2012 - 06:25

Ben En Inge :

Goede reis, en heel veel Plezier en succes bij het mooie werk wat jullie mogen doen!

• 02 Juli 2012 - 06:56

Annette:

Lieve Anne lise , wij wensen je een hele goede en fijne tijd toe .leuk om op deze manier je tijd in Albanië te volgen . Liefs van Jaap en Annette

• 02 Juli 2012 - 07:25

Aleida.:

Lieve Anne,

Leuk dat je dit jaar op deze manier laat horen/ zien wat je/jullie allemaal doen.
    Heel veel succes en veel sterkte en bovenal Gods nabijheid toegewenst!!

Liefs Aleida en tot vanavond!

• 02 Juli 2012 - 07:58

Paul + Boukje Vuijst:

Lieve mensen wij wensen jullie veel zegen toe bij het mooie werk in Albanië. Vooral Anne-Lise die, als een moeder Theresa zich ontfermt over de armen, wensen wij veel kracht en wijsheid toe. Goede reis en behouden thuiskomst over twee maanden. Wij blijven aan jullie denken.

• 02 Juli 2012 - 08:03

Henny:

Veel plezier, maar bovenal Gods zegen bij het mooie werk dat jullie mogen doen.

Liefs,
    Henny

• 02 Juli 2012 - 08:03

Anne-Marie:

Hallo Anne-Lise,

Ik had het nog niet tegen je gezegd: een hele goede vakantie en dat je alles maar mag en kan doen wat je in gedachten hebt.

groetjes,
    Anne-Marie

• 02 Juli 2012 - 08:09

Gerard V D Hulst:

goede reis we blijven aan je denken en we zullen voor je bidden om zegen op je werk
    gr van ons

• 02 Juli 2012 - 09:17

Joyc Bout:

Lieve Anne-Lise, Herman en Elske,

"Mijn God zal in al jullie behoeften naar Zijn rijkdom heerlijk voorzien in Christus Jezus" (Fil. 4:19).

In Christus hebben we alles wat we nodig hebben. Dat jullie dat ook zo mogen ervaren en ervan uit mogen delen aan allen die op jullie pad komen.

Gods zegen!
    Hartelijke groet,
    Joyce

• 02 Juli 2012 - 12:42

Fred:

succes en ik hoop je en jullie hier weer te zien.
    Inderdaad, genoeg te doen!

• 02 Juli 2012 - 13:24

Ome Bart:

2 maanden is niet mis, maar missen zullen we je zeker wel. Doe je best, meer kun je niet doen. Gewoon er zijn voor die ander, das een belangrijk iets. En friese vlaggetje op hangen natuurlijk.
    God's zegen voor jou en jullie werk aldaar.

Groetjes Ome Bart

• 02 Juli 2012 - 15:05

R & D Zeeman:

Anne-lise, wij wensen je een goede reis toe en een mooie tijd in Albanië! Leuk om je belevenissen te lezen op deze website

groetjes Ronald & Dineke

• 02 Juli 2012 - 17:05

Letteke:

Ik wens je een goede reis,
    zie je dan weer over 2 maanden..
    x Letty

• 02 Juli 2012 - 17:11

Cor Vd Poel:

Anne-Lise,Herman en Elske,ik wens jullie een heel goede tijd in Albanie onder de zegenende handen van God.(PS.14 juli ben ik toch beschikbaar)

• 02 Juli 2012 - 17:47

Corine Schimmel:

Hoi Anne-Lise

Ik wens je een goede tijd daar,en Gods zegen over het werk dat je daar gaat doen!
    Leuk om je zo te volgen
    Goede reis toegewenst,zal aan je denken.

• 03 Juli 2012 - 10:55

Ytsje:

hoi lievert.een super goed idee goede reis en zegen op je werk. groeten aan iedereen die me wel en niet kennen tut je maatje.

• 04 Juli 2012 - 07:18

Dag Ytsje:

Groetjes van Ome Bart ook aan Jeltje
    Heel veel sterkte in het hoge noorden

Bart

• 04 Juli 2012 - 10:02

Ank De Rooy:

Goede reis, succes ,en gezond weer thuis!